Evenement organiseren - in Breda

Ben je op zoek naar een congreslocatie in Breda? Breda en omgeving heeft verschillende grote congreslocaties voor jouw evenement, congres, presentatie of seminar. 

Holy Moly

Ben je op zoek naar een bijzondere locatie voor het congres dat je gaat organiseren? Dan is Holy Moly misschien wel de uitkomst. Holy Moly is een bijzondere en sfeervolle locatie midden in de stad Breda. Er is een theater waar comedynights en voorstellingen gegeven worden. Hier kun jij ook jouw congres organiseren! Het centraal station en een parkeergarage bevinden zich op loopafstand en er zijn diverse catering mogelijkheden. 

Torenstraat 17, Breda 

Meer informatie over Holy Moly

 

 

Breepark

Breepark in Breda is een handige locatie voor jouw congres. Of je nu op zoek bent naar een ruime evenementenhal voor een groot congres of een wat kleinere ruimte zoekt voor een seminar, hier ben je aan het goede adres. De evenementenhal van 8.300 m2 biedt een capaciteit van 13.000 bezoekers. Congreszalen bieden mogelijkheden voor gezelschappen van 2 tot 600 bezoekers. Breepark ligt aan de A27 en is dus goed bereikbaar. Bovendien heeft de locatie 2000 parkeerplaatsen en is ook makkelijk te bereiken met de fiets of openbaar vervoer. 

Bavelseparklaan, Breda 

Meer informatie over Breepark

 

 

Novotel Breda

Op zoek naar een congreslocatie die goed bereikbaar is? Kijk eens naar Novotel, dat aan de A16 (knooppunt Princeville) ligt. Er zijn 7 zalen, variërend in grootte, met een maximum van 120 personen.

Dr. Batenburglaan 74

Meer informatie over vergaderen in Novotel Breda 

Hotel Nassau

Een congres organiseren in een neogotische kapel? Het kan bij Hotel Nassau in Breda. Een ideale plek voor een succesvolle conferentie of een bruisende beursvloer! De unieke Kapel en de 6 meeting rooms bieden tal van mogelijkheden voor zowel zakelijke als particuliere meetings en events. Daarna blijven overnachten in het hotel kan natuurlijk ook. 

Nieuwstraat 23, Breda 

Ontdek meer over Hotel Nassau

Van der Valk Breda

Bij Hotel Princeville (Van der Valk Breda) kun je kiezen uit 23 verschillende multifunctionele zalen. Wat voor ruimte je ook zoekt voor je congres of presentatie, de keuze is hier reuze. Of je nu een ruimte zoekt voor een eendaags congres, of een meerdaags congres inclusief overnachting, het kan hier allemaal. ’s Avonds kun je dineren in het hotel of het bruisende centrum van Breda ontdekken.

Princenhagenlaan 5

Meer informatie over vergaderen in Hotel Princeville

Chassé Theater

Wist je dat je in het Chassé Theater je congres kunt organiseren? De organisatie is gewend aan complexe (technische) draaiboeken, gastvrijheid zit in het DNA en ze zijn gewend aan grote gaststromen. Deze locatie is daarom ook uitstekend geschikt voor een congres. Op deze locatie is er plaats van 50-2500 personen. Je kunt op loopafstand parkeren. 

Claudius Prinsenlaan 8

Meer informatie over het Chassé Theater

Kinepolis Breda

Kinepolis, meer dan film alleen! Hoeveel impact kun je maken door jouw evenement of congres in de bioscoop te organiseren? Kinepolis Breda telt 10 bioscoopzalen en meer dan 1.700 zitplaatsen is er voor elke gelegenheid een geschikte ruimte. Met de auto kun je de bioscoop makkelijk bereiken; Kinepolis ligt aan de A27. 

Leonardo Hotel Breda City Center

Wil je een zakelijk congres organiseren? Leonardo Hotel Breda City Center biedt de uitkomst voor evenementen. Van intieme ruimtes tot ruime balzalen. Het hotel ligt direct naast het station van Breda en je kunt er ook goed parkeren. Het hotel beschikt over 12 multifunctionele ruimtes. Hier kun je alle kanten mee op!

Stationsplein 14

Meer informatie over vergaderen bij Leonardo Hotel Breda City Center

De Avenue

Congres organiseren in een theaterzaal? Bij De Avenue in Breda kan het! Wanneer je een congres of evenement organiseert bij De Avenue, kun je dit combineren met een etentje, zoals een walking dinner of à la carte diner. Extra leuk om je congres zo af te sluiten! De Theaterzaal is geschikt voor grote groepen en de Sociëteit voor kleine groepen.

Waterstraat 5

Meer informatie over vergaderen bij De Avenue